ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ندااااااااااااااااااء عام

الهان
mohamed zahran
lamis
اميرة القلوب
alaa
Sweety Girl
دعاء الكروان
soma
gogo
بنوتة أثرية
Roman_gu
احمدابوزيد
سعيد
همس الليالى
shimaa
19 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shimaa
المشرفين
shimaa

انثى

ندااااااااااااااااااء عام Empty
مُساهمةموضوع: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالسبت 15 أغسطس 2009 - 23:35

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكوا يا احلى اعضاء عاملين ايه يا رب تكونوا كلكوا بخير وصحة دايما كدة
وكل سنة وانتم طيبيين ويعود رمضان عليكوا بالخير دايما والصحة والعافية
انا جيتلكوا عشان فيه حاجة مستغراباها اوىىىىىى في المنتدى من فترة مش عارفة فيه ايه مبقاش حد بيدخل زى الاول ولا بتتكلموا برضة زى الاول خير حتى الناس اللي بتدخل تلاقيهم من اقل حاجة بيزعلوا من بعض وبيضايقوا بسرعة معرفش ليه المفروض اننا صحاب لما نكون مخنوقين نستحمل بعض ولا كلامى فيه حاجة غلط
ويا ريت حد يقولى نعمل ايه وانا مستنية ردودكوا بازن الله
سلام عليكم
همس الليالى
اثرى كبير
همس الليالى

القسم : مصرى
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالسبت 15 أغسطس 2009 - 23:41

اولا و انتى طيبة يا قمراية .................

هو ممكن الناس تكون مش بتدخل زى الاول علشان مسافرين مثلا او بيخرجوا او بيقضوا الاجازة بره ........................ انا معتقدة كده لكن الناس فعلا انا معاكى يا شوشو بقوا بيزعلوا من اى حاجة و كل حد بقى حساس اوى و اى حد يقول حاجة التانى مش بيستحملها انا مش عارفة ليه بصراحة ..............ياريت اللى يعرف يقول اية السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
و ياريت اى حد بيزعل من التانى او حد عمله حاجة يدخل و يقول او يقول للحد ده انا زعلان علشان انت علمت كذا و احنا كلنا ف المنتدى اصحاب و اخوات و اسرة واحدة مش لازم حد يزعل من التانى و بالذات ان رمضان ع الابواب ....................

و كل سنة و المنتدى كله بخير يارب و الى الله اقرب و طيبين علشان رمضان ..........................
سعيد
المدير العام
سعيد

القسم : افضل اقسام الكليه(ترميم)
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 0:54

الحمدلله احنا بخير وكل سنه وانتى طيبه طبعا بحلول شهر رمضان الكريم اولا تفكيرك فى الموضوع دة فكرة رائعه جدااا وتمام كلامك كله صح انه فعلا فى تغير حصل فى المنتدى وكلام همس برضه مظبوط انه فعلا الناس بدات تخرج وتتفسح ومش بيبقوا موجودين فى البيت كتير واحب اضيف حاجه كمان بالنسبه للزعل اللى بيحصل هو ان فى منا كتير بيمر بمرحله تغير جديدة فى حياته وانا واحد منهم وفعلا الواحد فى المرحله دى مابيستحملش اى كلمه تتضايقه بس انا الحمدلله بحاول انى اتفادى ذلك من خلال انى باخد الكلام بهزار ومابفكرش فى اللى بيحصل واتمنى انها تعدى على الخير المرحله دى واتمنى انها تكون مرحله تغير الى ماهو احسن ان شاء الله .............. وشكرا ليكى مرة اخرى الفكرة جميله جداااااااا.................................................................. مع تحياتى ا.د/سعيــــــــد
احمدابوزيد
أثرى شاب
احمدابوزيد

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 1:40

اولا كل سنة وانتو طيبن انا عايز اقول حاجة بالنسبة للموضوع دة لو فى حد بيزعل من حد على المنتدى يبقة دول مش اصدقاء بجد ممكن اقول اصحاب معرفة نت بس هو دة راى لانها مافيش اصدقاء بيزعلو من بعض
Roman_gu
اثرى كبير
Roman_gu

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 2:15

كل سنه وانتو طيبين

بس عاوز اقول حاجا
مش كل المنتدى يعنى زعلانين من بعض ممكن واحد ولى اثنين وبصدفه كدا

والى مسفرين 2ولى 3 يعنى مش كتير

طب والباقى؟
فين؟
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 22:06

اولا ازيكوا كلكوااااااااااااااا وحشتوني مووووووووووووووت
ثانيا مين بيزعل من مين انا مش فاهمة اي حاجة ربنا مايجيب زعل ابدا
gogo
المشرفين
gogo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالإثنين 17 أغسطس 2009 - 3:18

وانتى طيبه ياشيماء
هو فعلا كل واحد كان مشغول بحاجه مختلفه عن التانى لكن لازم
نرجع وبجد عندك حق فى كل كلامك وأنا لما بغيب شويه عن المنتدى بيوحشنى والله لكن بتكون ظروف خارجه عن ارادتنا وربنا مايجيب زعل بنا أبدااااااااااااااااااااااااا
soma
اثرى كبير
soma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 19 أغسطس 2009 - 3:51

فعلا بجد ديه حاجة غريبة جدا على المنتدى الظاهر انه اتحسد ههههههههه انا من اقتراحى انه يتبخر ههههههههههههههههههه
لا بجد شكل فيه حاجة وبمناسبة رمضان اى حد زعلان من التانى يقتلوه احسن قصدى يصالحه احسن واحنا هنا كلنا اخوات وزملاة مع بعض وكلنا هنا كبار يعنى عقلاء فمافيش حاجة تستاهل ان التانى يزعل منها
وانا ان شاء الله حدعى للمنتدى انه يرجع تانى منور باعضائه اللى غابوا بمواضيعهم ومشاركاتهم الجميلة اللى كانت بتنور المنتدى وانتم كمان ويارب يتقبل منا ومنكم ...........سلام
دعاء الكروان
أثرى شاب
دعاء الكروان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 19 أغسطس 2009 - 4:41

الموضوع حلو ياشيماء بس انا معرفش حاجة عن الزعل اللى انتى بتقولى علية يمكن عشان مدخلش كتير لكن فعلا فى الفتره الاخيره مفيش حد بيدخل زى الاول واعتقد ان الحكاية هتزيد فى رمضان عشان الانشغال بصلاة التراويح وقراءة القران
واتمنى ان الزعل يزول عشان رمضان على وصول
وكل سنة وانتم طيبين
shimaa
المشرفين
shimaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 19 أغسطس 2009 - 6:52

اشكركوا لمروركوا الجميل
ويا ريت زى ما قلتوا رمضان خلاص مش عايزين حد يزعل من حد ولا يتخنق بسرعة منه عشان احنا صحاب واخوات نستحمل بعضنا
ويا ريت اللي بيحصل ميتكررش تانى
وكل سنة وانتم طيبيين
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالسبت 29 أغسطس 2009 - 11:59

ازيكم يا جماعه كل سنه وانتوا طيبين معلش هى متاخره عشان الكمبيوتر كان بايظ انا من رايى محدش بيدخل كتير قبل رمضان ممكن كون ف ناس كتيره مسافرين او مثلا بيتقابله ع الفيس بس بجد نفسى المنتدى يرجع زى الاول
alaa
اثرى كبير
alaa

القسم : تــــــرمــيــــــم
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالإثنين 31 أغسطس 2009 - 6:17

وانا اول يوم ليا في المنتدي مش لاقي حد بيدخل واستغربت
انا كنت داخل علشان الاقي حد يساعدني بس لاقيتها صحرا
shimaa
المشرفين
shimaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالإثنين 31 أغسطس 2009 - 6:24

اهلا وسهلا بيك يا علاء معانا مش صحرا ولا حاجة هيا فترة بس وهتعدى عشان رمضان وبكرة يرجع احسن من الاول بازن الله
اميرة القلوب
المدير العام
اميرة القلوب

القسم : ترميم الاثار
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالجمعة 4 سبتمبر 2009 - 7:27

كل سنة وانتم طيبين وان شاء الله مفيش زعل ولا حاجة اكيد كل واحد مشغول بحاجة يعنى انا كنت مسافرة ومعظمنا كان مسافر وكمان رمضان بتحلى فى العزايم علشان كدة محدش بيدخل كتير بس ان شاء الله مع بداية العام الدراسى كل دة هيتغير ونرجع زى الاول واحسن كمان
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009 - 5:30

كل عام وانتي بخير المنتدا جميل والله والناس الي فيه اجمل اهم حاجه الحب الي ما بين الناس يكون موجود وشكرا
shimaa
المشرفين
shimaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009 - 8:44

وانت طيب يا ابويسرى
ربنا يخليك نورت منتدانا
اهم حاجة اننا نحترم ونقدر بعض ومنزعلشي بسرعة من حد
وكل سنة وانتم طيبيين وعيد سعيد عليكوا يا رب
alaa
اثرى كبير
alaa

القسم : تــــــرمــيــــــم
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالجمعة 18 سبتمبر 2009 - 11:19

كل سنة وانتم طيبين يا أحلي اعضاء في احلي منتدي
وعيد سعيد ان شاء اللله علي الجميع
shimaa
المشرفين
shimaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأحد 20 سبتمبر 2009 - 18:16

وانت طيب يا علاء وعيد سعيد علي كل المسلمين يا رب
lamis
اثرى كبير
lamis

القسم : ترميم
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالثلاثاء 3 أغسطس 2010 - 21:41

كل سنة وانتوا طيبين ياجماعة
الظاهر من بعد ما انا شركت ف المنتدي
ومفيش اعضاء خالص 58757
mohamed zahran
أثرى تمام
mohamed zahran

القسم : الترميم
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 4 أغسطس 2010 - 3:16

كل سنه والجميع بخير
بس انا عايز اقول ان فعلا مفيش ناس بقت بتدخل المنتدى بس انا شايف انه الناس مسافره
بس لحد امتى
الهان
أثرى تمام
الهان

القسم : اثار
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 2 مارس 2011 - 4:55

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله ويركاته

أسعــد الله مساكم / صباحكم يأحلى أعضـاء

احببت ان اضع هذه الصفحه بين ايديكم

لكي نُسجل فيها كفارة المجلس ونُخرج ونحن مرتاحين البال ..

عسى الله ان يغفر لنا زلاتنا ويتجاوز عن سيئاتنا

..:: كفـارة المجلس ::..

"سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك"

تمنياتي لكم بأسعــد الأوقات
مصراوية
اثرى كبير
مصراوية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالإثنين 15 أغسطس 2011 - 2:57

كل وكلكم طيبين بصراحه يا شوشو زى ما علاء قال فعلا الموقع بقى صحراء ومن يوم ما محمد قال انه بيعمل تغير فى الموقع وهو ما بيظهرش عندى بشكله الاصلى وملخبط اوى يعنى ليتطور زى ما محمد قال ليرجع زى ما كان
walaa wahied
أثرى مبتدأ
walaa wahied

القسم : اسلامي
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 21 سبتمبر 2011 - 4:20

يا جماعه ممكن لو سمحتم اعرف اذا كان موضوع المعسكرات اللي في الكليه دي تمام ولا ايه
كمان بيكون ايه نظامها ولسنه كام
وبتكون لاقسام معينه ولا ايه
لو سمحتم ارجو الرد في اسرع وقت
mohammed raafat
رئيس مجلس الاداره
mohammed raafat

القسم : ترميم الآثار
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالخميس 22 سبتمبر 2011 - 23:20

معسكراااااااات ايه الىل فى الكليه يا ولاء ؟ توضيح اكتررر لو ممكن ؟
walaa wahied
أثرى مبتدأ
walaa wahied

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالجمعة 23 سبتمبر 2011 - 2:38

بدايتا شكرا علي الرد
انا اللي في اثار قالولي انهم بيروحو اماكن مختلفه كنوع من الدراسه يعني
احيانا الفيوم او الاقصر المهم الاماكن اللي فيها اثار يعني اللي بترتبط بالدراسه
الكلام دا ايه تمام ولا ايه
جاوبني يا سياده رئيس الاداره
fdg
mohammed raafat
رئيس مجلس الاداره
mohammed raafat

القسم : ترميم الآثار
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالجمعة 23 سبتمبر 2011 - 3:17

العفو على ايه

بس فعلا بس مش اسمها معسكرات . اسمها زيارات ميدانيه

فى اولى : ترم اول وتانى هنا فى القاهره .. ترم اول اثار اسلاميه ... ترم تانى اثار مصريه
سنه تانيه على حسب الاقسام : بس غالبا اسكندريه والمنيا
سنه تالته : الاقصر واسوان
سنه رابعه : جنوب سينا

ودية رحلات كلها مش اجباريه بس مهمه جدااا فى الدراسه
الاجباريه الوحيده هى بتاعت سنه اولى وبس
walaa wahied
أثرى مبتدأ
walaa wahied

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالجمعة 23 سبتمبر 2011 - 8:40

بجد
بجد يعني
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
علي كل حاجه
fdg
siamko
المشرفين
siamko

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااااااااااء عام   ندااااااااااااااااااء عام Icon_minitimeالأربعاء 5 أكتوبر 2011 - 9:57

والله انا بقترح يا خوانا ان احنا ننشر اللينك بتاع الجروب أكتر على الفيس بوك لان كله دلوقتى بقى يقعد على الفيس أكتر من المنتدى .. فياريت حد يعمله شير ودعاية على الفيس ..
ومحدش يقولى انا يا محمد او خالد عشان انا سبت الفيس خلاص .. فحاولوا انتوا تعملوا الحكاية دى :))

ندااااااااااااااااااء عام
صفحة 1 من اصل 1