ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مصرية فى قطر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
banota masrya
أثرى مبتدأ
banota masrya

القسم : ترميم
انثى

مصرية فى قطر Empty
مُساهمةموضوع: مصرية فى قطر   مصرية فى قطر Icon_minitimeالثلاثاء 11 سبتمبر 2012 - 20:30

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اكيد محدش فيكم يعرفنى انا متخرجة دفعة 2011 السنة اللى فاتت يعنى وعايشة حاليا فى قطر ياريت يا جماعة يكون فى قسم للخريجين ولا خلاص راحت علينا يعنى ؟؟؟؟؟؟؟؟
وكمان انا عاوزة حد يساعدنى لانى محتاجة لكل المحاضرات للفرقة الثالثة والرابعة لانى نفسى اقدم على وظائف فى المتاحف لكن بصراحة انا ناسية حاجات كتير ومحتاجة حد يفكرنى بأساليب الترميم انا معايا ورق x-ray , I-R
وترميم الاحجار بس مش معايا حاجة تانى الباقى فى مص وللاسف مش بتواصل مع ناس كتير من دفعتى وجزاكم الله كل خير
mohammed raafat
رئيس مجلس الاداره
mohammed raafat

القسم : ترميم الآثار
ذكر

مصرية فى قطر Empty
مُساهمةموضوع: رد: مصرية فى قطر   مصرية فى قطر Icon_minitimeالخميس 13 سبتمبر 2012 - 18:25

اهلا وسهلا بيكى
بس المشكله ان الخريجين مش موجودين
مش بيشاركوا يعنى كتير كل واحد مشغول فى حياته والكلام ده

بس ان شاء الله هيكون فى قسم ليهم

وبالنسبه للورق ان شاء الله نقدر نرفعلك الورق الىل عايزاه بس محتاج وقت للاسف
وان شاء الله قريب هنحاول نجيبلك الورق اللى عايزاه

وبالتوفيق ان شاء الله
banota masrya
أثرى مبتدأ
banota masrya

القسم : ترميم
انثى

مصرية فى قطر Empty
مُساهمةموضوع: رد: مصرية فى قطر   مصرية فى قطر Icon_minitimeالخميس 27 سبتمبر 2012 - 6:47

شكرا كتيييييييير وجزاكم الله كل خير

مصرية فى قطر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مادة فنون مصرية قديمة
» جزء هام فى مادة اثار وحضارة مصرية لسنة اولى