ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا لسه طالب جديد

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mario_45
أثرى مبتدأ
mario_45

القسم : مصرى
ذكر

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالخميس 29 سبتمبر 2011 - 6:15

اانا خايف من كلية اثار علشان شغلها وممكن اعرف ايه حفلة تكريم الدفعة الجديدة وايه نظام الدراسة والكتاترة وهل ممكن من السهخل ابقى معيد فيها وكده والتخصص بيبقى على اساس ايه وكده هل على حسب الانجليزى ولا نتيجة الترم الاول وايه رايكم فى اثار مصرية وهل فى اجازة السبت ولا لا
mohammed raafat
رئيس مجلس الاداره
mohammed raafat

القسم : ترميم الآثار
ذكر

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالخميس 29 سبتمبر 2011 - 22:43

اهلا وسهلا بيك معانا بس موضوع الشغل والكلام ده .. على حسب انت كطاالب مش تعتمد ع الكليه بس كورساتك هى الىل هتاهلك لاى شغل مهما كان وفى اى مكان حفلة استقبال وليس تكريم .. هى بنجتمع بيكم نعرفكم ع الكليه ونعرفكم على كل حاجه والىل عايز يسال سؤال يسال ونجاوبه وكل الكلام ده .. تبقى معيد على حسب اجتهادك وبصراحه لو ذاكرت نص مذاكرره سهل جداااااااااااااااااااااااااااااا التخصص على حسب االلى انت عايزه بتختار وهو لو جايب مجموع اعلى من الىل محدده قسم مصرى بتختاره .. ول عايز ترميم بتدخل اختبار قدرات الاول وبعد كده ان قبلت تدخل القسم اسلامى من غير شروط

وفيه اجازه السبت فى الكليه كلها اه ...لكن 3 اسابيع وانتوا سنه اولى هتبتدوا زيارات فى يوم السبت
walaa wahied
أثرى مبتدأ
walaa wahied

القسم : اسلامي
انثى

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالسبت 1 أكتوبر 2011 - 3:53

ممكن بس من اي يوم سبت هنبدا زيارات
بتاريخ كام يعني
وشكراااااااااااا
mario_45
أثرى مبتدأ
mario_45

ذكر

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالسبت 1 أكتوبر 2011 - 4:11

طيب لوسمحت انا كان عندى سؤال ايه الفرق بين كلية اثار واداب قسم اثار وهل بتفرق فى الشغل ولا لا وكنت عاوز بالنسبة لجدول المحاضرات هل هبتدى من الاحد الحاى
mario_45
أثرى مبتدأ
mario_45

ذكر

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالسبت 1 أكتوبر 2011 - 4:14

وايه احسن الاقسام فى الكلية
lorenzo_khaled
المدير العام
lorenzo_khaled

القسم : ترميم
ذكر

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالأحد 2 أكتوبر 2011 - 1:07

لا مش بالضبط يا ماريو حكاية ان فيه قسم احسن من قسم كل قسم منفصل ومستقل وليه شكل دراسة معين يعنى ترميم تخصص غير مصرى غير اسلامى
mohammed raafat
رئيس مجلس الاداره
mohammed raafat

القسم : ترميم الآثار
ذكر

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالإثنين 3 أكتوبر 2011 - 9:00

لسه يا ولاء مش اتحددت بيحددهلكم دكتور الماده المشرف عليكم والمعيدين
وغالبا دكتور محمد الكحلاوى هو المشرف ع الزيارات ...
بس بينزل معاكم المعيدين وهينزلوا جدول للزيارات

واحنا ان شاء الله هنتابع معاكم زياره زياره ... بالتقارير المختلفه
والمواصلات تروحوها ازاى وكده
walaa wahied
أثرى مبتدأ
walaa wahied

القسم : اسلامي
انثى

انا لسه طالب جديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا لسه طالب جديد   انا لسه طالب جديد Icon_minitimeالإثنين 3 أكتوبر 2011 - 19:16

ميرسي يا محمد
fdg

انا لسه طالب جديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أدهم طالب جديد بإذن الله
» انامش طالب في الكليه
» عضو جديد .... اعرفكم بنفسى
» برحب بعودتى من جديد
» عودة من جديد بعد غياااب طويل