ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت رخمة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

نكت رخمة Empty
مُساهمةموضوع: نكت رخمة   نكت رخمة Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 20:32

مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا

مرة واحد جوعان اكتير دخل على مطعم قال للقرصون حطلي كل الاكل وإلا بعمل مثل ما عمل ابوي القرصون ارتعب فحطلو الاكل لما خلص. القرصون سائلو شو عمل ابوك قلو نام بدون عشا.

مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف

انعقد مؤتمر دولي في فرنسا وكان بعنوان الأتصالات والتكنولوجيا المعاصرة ، فبدأ بالحديث فيلسوف فرنساوي وقال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ، وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ، وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش حاجة وده دليل على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة

دُعي أحد الدكاترة لإلقاء محاضرة في مركز للمدمنين عن أضرار الخمر أحضر معه حوضان زجاجيان : الأول فيه ماء ، والثاني فيه خمر ووضع دودة في الماء فسبحت ، ثم وضعها في الخمر فتحللت وذابت حينها نظر إلى المدمنين سائلاً: هل وصلت الرسالة؟؟ فكان الجواب:-نعم اللي في بطنه دود يشرب خمر عشان يطيب

مرة واحد غبى واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة ويقفلة تانى جه صاحبه وقاله ليه كده قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوه ...
كان أحد البخلاء متضايقاً وحزيناً ، فسأله زميله : ما بك ؟ فقال البخيل : لقد انكسرت سنة من أسنان مشطي .وأنا أريد تسريح شعري . الزميل : ألا يمكنك استخدام المشط دون هذه السنة ؟ البخيل : لا ... لأنها كانت السنة الأخيرة ...

فيه واحد كل يوم يحلم أحلام سعيدة .. وكل ما انتصف الحلم الا ومراته مصحيته من النوم وهيه تقول : محمد .. محمد .. يالله قوم الفطور جاهز ! وفي يوم من الأيام صحى وقالها : والله لو قطعتي لي حلمي مره ثانية .. والله ما يصير لك خير .. وفي اليوم الثاني صحى على صوت مرته وهي تقول : محمد .. محمد .. خلصت الحلم ؟؟ ...

يقول لك في واحد ملكع دايم يدخل المطعم ويطلب شاورما ويرمي الفلوس في الأرض
فقفلت مع الكاشير فقال أنا لازم أحط حد لتصرفات هذا الرجل فدخل المتلكع يوم ومعاه عشره ريال وقال 4 شاورما وبيبسي فطلع الحساب 9 ريال فقام الكاشير رمى الريال بالأرض فدخل المتلكع يده في مخباته وطلع ريال ورماه وقال خلها 5 شاورما

واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة .. .المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة:انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات زد العفريت:انا بعمل شاى بس

دكتور نساء وتوليد بيقول لواحده صعيديه حامل اوعى تشربى ميه خالص طول مانتى حامل .. قالت له ليه يا دكتور .. قال لها علشان القفل الى جوه ميصديش

مرة واحد فشار قوي قاعد على القهوة مع واحد صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه أمبارح في البيت فرد صاحبه وقالو يا كداب أبو جهل مات من الف وربعميت سنه قام الفشار منادي على جاره قالوه مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح جاره قال الكدب خيبه .... بس كان فيه عربيه راكنه هنا أمبارح نمرها ملاكي قريش

واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين
جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

كان في واحد ماشي بالشارع قام لقى طابور طويل فاستغرب وسأل آخر واحد بالطابور ليش واقف عالدور ؟ قاللو ما بعرف شفت يللي قدامي واقف قمت وقفت وراه فسأل يللي قدامه قام جاوبه نفس الجواب وهيك لحتى وصل لعند أول واحد و سأله نفس السؤال قام قلله والله أنا وقفت شوي حتى أربط كندرتي قامو صفو وراي قام قللو طيب إذا ربطت كندرتك و خلصت ليش ما بتروح ؟ قللو بدك أروح بعد ما صرت أول واحد بالدور

فى مرة اثنين كدابين قوي قاعدين امام الاهرمات الاول قال للثانى تعرف الهرم ده امى هى اللى بانيته فالتانى قاله تعرف البحر الميت قاله اه قاله اخواتى هما اللى قتلوه

اتنين واحد سوري و واحد امريكي واقفين بالشارع قلو الامريكي نحنا عنا ديمقراطية كتير ومثلا انا بقدر وقف بنصف واشنطن وقول يلعن ابو الرئيس الامريكي..قلو السوري وعنا نفس الشي ..انا بقدر اوقف بنصف دمشق وقول يلعن ابو الرئيس الامريكي ...

مرة نملة وقفت علي عصير فراولة قالت اخيرا شفت البحر الاحمر

واحد من جماعتنا بيشتكي من ضعف النظر ، فذهب عند الدكتور ، فنصحه الدكتور بشراء جزر لكي يقوي نظره ،فأشترى صاحبنا كيلو جزر ، ووضعهم امامه واخذ ينظر فيهم

في واحد مدلع جداً أرسلوه اهله للجيش ساله القائد : اذا شفت العدو وش تسويله؟ قال: ارمي السلاح في وجهه واقوله اكرهك اكرهك اكرهك !

واحد قروي ضيع حماره ، رجع الى البيت وهو زعلان وقال لمراته ـ ضاع مني الحمار ، فردت مراته ـ لا تزعل دخلتك علينا تساوي مئة حمار

مرة واحد كان عندة حسنة فوق عينة فكان ماشى فى الشارع فواحد قابلة وقالة عين دى ولا غين ...

ثنين من جماعتنا سافروا الى الهند ، وعندما نزلوا من الطائرة انحنى لهم الهنود
وحيوهم ، فقال الاول : هم يحترموننا لماذا ؟ فقال الثاني : لانهم هنا في الهند
يعبدون البقر

مواطن عربي صعد الباص ومعه ابنه الصغير ، فشاهد الصغير صورة الرئيس الملصقة على
الشبابيك ، فقال : بابا اليست هذه صورة الشخص الذي يطلع على التلفزيون كل يوم
وأنت تبصق عليه ؟
فترك الرجل يد الطفل وصاح : طفل ضايع يا شباب

غبي معاه قنبله يدويه سحب المسمار قالوله: راح تنفجر قال: معاي وحده ثانيه ...

واحد صعيدي عاوز يقتل مراته حطيلها مسدس في الشوربة ...
Roman_gu
اثرى كبير
Roman_gu

ذكر

نكت رخمة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت رخمة   نكت رخمة Icon_minitimeالإثنين 1 يونيو 2009 - 7:06

برررررررضوا احلى من افلام الرعب بتاعتك رغم انها نكت ررررررخمه
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

نكت رخمة Empty