ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياريت حد يساعدنى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
يس محمد احمد ابراهيم
أثرى مبتدأ
يس محمد احمد ابراهيم

القسم : اثار مصرى
ذكر

ياريت حد يساعدنى Empty
مُساهمةموضوع: ياريت حد يساعدنى   ياريت حد يساعدنى Icon_minitimeالجمعة 29 يونيو 2012 - 6:56

انا خريجة قسم ارشاد سياحى كليه الاداب جامعه عين شمس وعايزه اسأل ازاى اقدر اقدم فى كليه الأثار
mohammed raafat
رئيس مجلس الاداره
mohammed raafat

القسم : ترميم الآثار
ذكر

ياريت حد يساعدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى   ياريت حد يساعدنى Icon_minitimeالسبت 30 يونيو 2012 - 9:14

عايزه تعملى دبلومة فى قسم مصرى يعنى ؟؟؟
يس محمد احمد ابراهيم
أثرى مبتدأ
يس محمد احمد ابراهيم

القسم : اثار مصرى
ذكر

ياريت حد يساعدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى   ياريت حد يساعدنى Icon_minitimeالأحد 1 يوليو 2012 - 23:49

انا رحت الجامعه انهارده وسألت قالولى انى مينفعش انتسب لكليه الاثار بس قالولى انى ممكن اعمل دبلومه فى قسم من اقسام الكليه اثار مصرى او اسلامى او ترميم انا بصراحه بفكر فى قسم ترميم لان انا بالفعل درست اثار مصرى واسلامى وقبطى كمان وكنت عايزه اغير من نوعيه دراستى فمياله اكتر للترميم بس عايزه اعرف ايه المرحله اللى بعد الدبلوم وانا عرفت ان فيه امتحانات للقبول ازاى انا همتحن حلجه لسه مدرستهاش

ياريت حد يساعدنى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجوكو حد يساعدنى
» ممكن حد يساعدنى
» حد يساعدنى ضرورى
» خيط ضغيف ... ياريت مانشدهوش‏
» مصري بتحب مصر ياريت تدخل هنا.....