ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صور انا رسمتها

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ADHAM
أثرى مبتدأ
ADHAM

القسم : تـرمـــيـم
ذكر

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالخميس 5 أغسطس 2010 - 5:54

صور انا رسمتها 8wjm9d

أنا هعرض عليكم صور أنا كنت راسمها ويا رب تعجبكم

الصورة الأولي

ايام ضرب إسرائل لغزة

صور انا رسمتها 2yydr20

جت الفكرة صدفة كنت بتفرج علي برنامج عن القروش وبعدين قلبت علي قناة الجزيرة لقيت اسرائيل بتضرب في غزة خطرت في بالي الفكرة دي .

صور انا رسمتها 9itv6r

الصورة التانية

صور انا رسمتها 21l086r

أيام الياس والوحدة اللي أنا كنت حاسس فيها بياس ووحدة وان مفيش حد حاسس بيا ولا حد معايا
بس الحمد لله ربنا خفف عني وحسسني ان في ناس جنبي وخصوصا أمي ربنا يخلهالي

وعشان مفيش حد يشك ان الصور مش بتعتي انا توقيعي تحت في الصورة والختم بتاعي كمااااان

5212. 5212. 5212.
Rimas
اثرى كبير
Rimas

القسم : مصري
انثى

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالخميس 5 أغسطس 2010 - 6:26

حلو اوووووي 5212. 5212.
في تقدم ان شاء الله

ربنا يخليكو لبعض(انت وماما)
lamis
اثرى كبير
lamis

القسم : ترميم
انثى

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالخميس 5 أغسطس 2010 - 6:31

بجد صور جميلة
وبتعبر عن معاني كتير بالتوفيق انشاء الله. ..2
ADHAM
أثرى مبتدأ
ADHAM

ذكر

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالخميس 5 أغسطس 2010 - 6:33

شكرا ليكم علي الردود الكويسة دي والله بترفعوا من معنوياتي
بونبوناية اثار
اثرى كبير
بونبوناية اثار

القسم : 3ترميم
انثى

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالأحد 6 مارس 2011 - 21:26

[color=darkblue]الصور جميلة جدا ياريت تحط صور كمان ولو اي حد عنده صور ياريت يحطها ونشوفها

وعايزة اقولك ان الشعور بالوحدة من اضعف نقاط الانسان لان لو بسيط حوليك هتلاقي اعز الناس لقلبك هم اللي جنبك والدليل انك لقيت مامتك معاك(ربنا يخليهالك)[/color]
شمس الحياة
أثرى مبتدأ
شمس الحياة

القسم : اثار اسلامية
انثى

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 0:27

fhfg
ADHAM
أثرى مبتدأ
ADHAM

ذكر

صور انا رسمتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور انا رسمتها   صور انا رسمتها Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 21:59

شكرا علي الردود الجديدة دي
وانا فرحت لان لسه الموضوع الناس بتشوفوا والحمد لله

صور انا رسمتها
صفحة 1 من اصل 1