ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة 7

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

نكت جامدة 7 Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة 7   نكت جامدة 7 Icon_minitimeالجمعة 22 مايو 2009 - 3:38

كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح و اتقدم لواحده فبقول لابوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله : ما انا برده بقول
استحاله تكون خلقه ربنا

حمار شاف حصان قال اخ لو اني مخلص الثانوية

فار مسطول ماشى فى الشارع قام شافته قطه شفها جايه نحيته وهى جايه ضربتها عربيه وهو بيهرب خبط فى الرصيف فا اغمى عليه لما فاق شاف القطه ميته قال انا لازم ابطل سطل علشان ما افتريش على حد تانى

واحد قتل حماته، الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قاله: اكتب فاعل خير

واحدة عاوزة زوجها يحبها من اول ليله قالته : اسكت .. مش انا حامل

مأذون مش لاقي شغلانة طلق مراته

مره واحد بلديتنا اتغاظ من مراته ولع فى نفسه وحضنها

مره واحد مقاول دماغه صدعت جابلها قرار إزالة

بلديتنا رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

واحد صعيدي نسي مفتيح العربيه جوه العربيه
وفتح الباب بسلكه ... راح طلع على السلكه 6 نسخ

اثنين قاعدين يحششون قدام مراية قال الأول قوم سلمنا عليهم. الثاني قام قال الاول خليك قاعد مكانك هما جايين

اثنان من الحشاشين يتناقشان.... الأول يقول: هذا قمر والثاني يقول: لا هذا هلال فاختتم النقاش بينهما.... فسألا رجلا مر بجانبهما "كان محشش" هل هذا قمر أم هلال؟ فرّد عليهم: لا اعرف لأنني لست من هذه الحارة

كان في واحد حشاش مسكتوا الشرطة .... قالوا له إركب قال لهم لا شكراًٌٌَُ بيتي قريب

فيه شباب خطفوه بنت وعجوز ه صاحت البنت نزولووووووووووووووونا
قالت العجوز كل واحد يتكلم عن نفسه.

واحد بيعاكس مراته قالها :لو شافوكى في الهند كانوا عبدوكى ، قالته:ليه يا حبيبي شايفني ملاك ؟ قالها: لا بقرة

واحد صعيدى رايح يخش السيما قالها ادينى كذكرتين قالت له كلها كمبليت قالها ادينى اتنين كمبليت

مره واحد مسطول مروح بيته عمال يدخل فى المفتاح مش عارف فنزل الشارع لقى مراته فى البلكونه قالتله ايه يابو احمد ارميلك المفتاح قلها لا ارميلى الباب علشان الدنيا ضلمه

مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا السور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش سور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"

مرة واحد صعيدي قعد يهشتك ابنه لغايه موقع بيه 7 طايرات
Roman_gu
اثرى كبير
Roman_gu

ذكر

نكت جامدة 7 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة 7   نكت جامدة 7 Icon_minitimeالسبت 23 مايو 2009 - 2:08

لا لا لا لا حرام والله نكت حلوة اوى ياريت بقا تبعتى لى الموقع الى نقلتى منه النكت دى علشان انقلها علشان حلوة اوى اوى والله وتفرفش الواحد من الى هو فيه ده
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

نكت جامدة 7 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة 7   نكت جامدة 7 Icon_minitimeالأحد 24 مايو 2009 - 17:52

هههههههههههه المهم انك تضحك وبس مش مهم الموقع انا بجيب الجديد اول باول
Barbie
اثرى كبير
Barbie

انثى

نكت جامدة 7 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة 7   نكت جامدة 7 Icon_minitimeالثلاثاء 26 مايو 2009 - 5:34

5868 5868 5868 5868 45 45 .358
Roman_gu
اثرى كبير
Roman_gu

ذكر

نكت جامدة 7 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة 7   نكت جامدة 7 Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 6:57

طب ورينا الجديد بقا

نكت جامدة 7
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامدة 6
» نكت جامدة
» نكت جامدة 2
» نكت جامدة 3
» نكت جامدة 4