ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏

احمدابوزيد
بنوتة أثرية
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Empty
مُساهمةموضوع: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 5:37

>مرة واحدة ست عجوزة قاعدة لوحدها في البيت وبعدين التليفون رن لقت واحد >بيقولها انا

الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء>>انا هاجي لك بعد سنة الست قالت ده واحد بيعاكس وقفلت

السكة المهم اتصل بيها >تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو>>الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك

بعد 11 شهر الست بردو قالت ده واحد بيعاكس >وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني>>بعد شهر

وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 10 شهور >الست بردو قالت ده

واحد بيعاكس وقفلت>>السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة

>بالدماء انا هاجي لك بعد 9شهور المهم فضلو>>كده كل شهر يتصل بيها لغاية ما في يوم اتصل

وقالها انا هاجي لك بكرة الست خافت >ليكون بيتكلم بجد تاني يوم اتصل>>بيها وقالها انا الرجل

ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك دلوقتي الست >خافت اوي اوي وفكرت تعمل ايه تعمل

ايه !!!>>وفجأة جرس الباب ضرب فتحت لقت راجل شكله وحش اوي وايديه كلها دم وقالها>>
>>
>>
>>
>>..
....>>>>>انا الرجل ذو الأيدي الملوثة بالدماء ممكن اغسل إيدي ؟؟
احمدابوزيد
أثرى شاب
احمدابوزيد

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 6:54

هو حلو بس يعنى اية افهم دى نكتة ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 7:04

تخيل بس نكتة من ضمن مسميات النكت البايخة لو تعرفها
احمدابوزيد
أثرى شاب
احمدابوزيد

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 7:22

اسمع فعلا عن حاجة اسمه نكت بايخة بس ما شوفتهاش قبل كدة
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

القسم : مصرى
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 7:54

هههههههههههههههههههههههههههه حرام عليكى
كل داه عشان يغسل ايده ايه الرعب داه ههههههههههههههههه
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 8:55

هههههههههههههههه شفت اديني جبتهالك عشان تشوفها
ولازم ارعبك ياسوسووو امال ايه ههههههههه
سمر احمد
اثرى كبير
سمر احمد

القسم : ترميم
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010 - 17:49

ههههههههههههه رعبتيني يا جهاد حرام عليكي ههههههههههه
بس حلو تسلمي
كتكوتة صفره
أثرى تمام
كتكوتة صفره

القسم : ترميم
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالأحد 21 فبراير 2010 - 23:41

هههههههههههههههههههههههههههههه حلوة بس مرعبة
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالإثنين 22 فبراير 2010 - 1:09

تسلمولي يابناويت
مصراوية
اثرى كبير
مصراوية

القسم : مصرى
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالسبت 6 مارس 2010 - 23:43

Thank you so much 8569867
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏   الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏ Icon_minitimeالخميس 18 مارس 2010 - 0:20

u welcome

الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء‏
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» خيانة الرجل.............؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» دموع الرجل
» علامات حب الرجل للمرأه ؟
» تحدى بين الرجل والمراة
» لماذا يخااف الرجل من الزواج