ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو الرد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

القسم : مصرى
انثى

ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: ارجو الرد   ارجو الرد Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009 - 22:00

السلام عليكم ورحمه الله
ازيكم يا احلى اعضاء كنت عيزه اعرف بالنسبه لتقرير المتحف هنعمل ايه ؟
وكمان ايه اللى حصل النهرده ف محاضره د/ احمد سعيد؟
soma
اثرى كبير
soma

انثى

ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد   ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009 - 0:35

انا سمعت ان تقرير المتحف حيتسلم بكرا للمعيدة اللى كنتى معاها حسب كلام د. مها سمير قالت بعد كل زيارة تسلمى تقريرها للمعيدة بتاعتك وانا سمعت ان ده بكرا بالنسبة للمجموعة أ اللى هيا تقريبا مع مها سمير اما الباقى فمش عارفة وخاصة ان ده اتقالى من حد فده كلام انا مش واثقة فيه
اما د. احمد سعيد فانا ماروحتش الكلية النهاردة بس عرفت انه ادا مراجعة على اللى اخدناه والمرة الجاية حيدى الاسرة زيرو
بس كدا انا خلصت كلام اتمنى انى اكون افدتك يا سويتى
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

القسم : مصرى
انثى

ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد   ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009 - 0:51

شكرا سومه ع اهتمامك

ارجو الرد
صفحة 1 من اصل 1