ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوال هام ارجو الرد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

القسم : مصرى
انثى

سوال هام ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: سوال هام ارجو الرد   سوال هام ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 4 نوفمبر 2009 - 0:45

بصوا يا جماعه انا كنت هاخد هيرو مع دكتور ميسره بس هو اعتذر والمفروض
بكرا احد مع حنان للى كان بياخد معاها هى هترضى لانى محضرتش اول 3 محاضرات
ولو مرضيتش د/ صلاح اللى هيدى مجموعه ج عيزه اعرف كويس ولا لا انا بجد محتاره وبما اننا اخوات هنا قلت اسالكم بس الرد بسرعه عشان بكرا المحاضره
القطة المصرية
عضو مهم جدا جدا
القطة المصرية

القسم : Egyptian department
انثى

سوال هام ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: سوال هام ارجو الرد   سوال هام ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 4 نوفمبر 2009 - 0:54

سويتى السويتى
ازيك ياكتكوتة شوفى ياقمر هى مش هتقول حاجة خالص بس المهم انك تأخدى فكرة عن المحاضرات اللى فاتتك
لازم علشان تقدرى تكلمى مع حنان بالذات لازم تذاكرى محاضرة محاضرة
كمان الهيروغليفى تراكمى عايز مذاكرة دورية
ده الحل بالنسبة لحنان وانصح تحضرى حتى لو مش مذاكرة مؤقتا وبعدين لازم تذكرى المحاضرات ديه
بالنسبة لصلاح بقى حنانا أفضل منه مش تحيز ليها والله بس هى هتأسسك كويس والموضوع ده هتحسى بيه بعد كده لما تأخدى نصوص فى سنة تالتة

ده رأيى ياكتكوتة بتمنى يكون أفادك
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

انثى

سوال هام ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: سوال هام ارجو الرد   سوال هام ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 4 نوفمبر 2009 - 0:56

ميرسيه يا قمر ع ردك
بس دكتور صلاح كويس اصلى اللى مشجعنى اخد معاه انه لسا هيبدا واللى مخوفنى من حنان الغياب يا رب توافق لانى خايفه
القطة المصرية
عضو مهم جدا جدا
القطة المصرية

القسم : Egyptian department
انثى

سوال هام ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: سوال هام ارجو الرد   سوال هام ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 4 نوفمبر 2009 - 1:04

بصى ياسارة حنان العدد عندها كتير وديه حاجة انت عارفها فهى مش هتلاحظ غيابك فاهمة ده عادى
اما بالنسبة لان صلاح لسه ما بدأش ده مش فى مصلحتك يابنتى الترم خلاص هيخلص مننا
لازم تتعبى نفسك شوية وحاولى تجمعى أفكارك كده لسه المحضرات فى البداية مش صعبة تقدرى تفهميها لوحدك وكملى صح متكسليش كده مش هينفع ياسويتى عارفة والله هتتعبى شوية بس هترتاحى بعدين
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

انثى

سوال هام ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: رد: سوال هام ارجو الرد   سوال هام ارجو الرد Icon_minitimeالأربعاء 4 نوفمبر 2009 - 1:08

ميرسيه اووووووووى يا جميل
ربنا يخليكى يا قمر ولاهى متعرفيش الحيره اللى انا فيها

سوال هام ارجو الرد
صفحة 1 من اصل 1