ملتقى طلاب كلية الاثار جامعة القاهرة
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
يلا حالا دوووووووووووووووس على التسجيل وما تخافش ...........يلا علشان تبقى اثرى اون لاين زينا وتستفيد معانا ........يلا حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا دووووووووووووووووووس التسجيل ........واوعى تدوووووووووووووووووس اخفاء اوعى .......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الاثار جامعة القاهره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو

secert love
magic angel
Sweety Girl
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Empty
مُساهمةموضوع: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 10:32

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة

واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه

واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتنيل م انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!
واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك
Sweety Girl
اثرى كبير
Sweety Girl

القسم : مصرى
انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالخميس 8 أكتوبر 2009 - 6:13

جامدين
تسلم ايدك
magic angel
اثرى كبير
magic angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالخميس 8 أكتوبر 2009 - 6:28

ههههههههههههههههههههههه
حلوين اوى ghgfh
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالخميس 8 أكتوبر 2009 - 7:06

مره واحد نزل بسين طلع بصاد
magic princess
اثرى كبير
magic princess

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالخميس 8 أكتوبر 2009 - 7:08

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوين اوي والله
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالخميس 8 أكتوبر 2009 - 7:10

مره وحد ذكى جدا حب يعلى الراديو حطه على كرسي

نفس الواحد حب يطور طائرته ركبلها تكييف بدل المروحه

هو هواه نفس الذكى شاف ذبانه على بنطلون عمه راح جايب السكينه وضربها طارت على ذراعه بس للاسف رجل عمه كانت راحت راح ضرب ذراعه بس للاسف لقي حتفه طارت على راسه هو ماسبهاش عنده اصرار ضربها طارت على الحيطه كان الراجل فيص ومات راح جاب النشابه وضربها بيها

منه لله
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر 2009 - 6:43

واحد سكران بيتمنى رمضان يبقي زى كاس العالم كل اربع سنين وكل مره في بلد شكل
بنوتة أثرية
اثرى كبير
بنوتة أثرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالجمعة 4 ديسمبر 2009 - 7:20

هههههههههههههههههههه جامدين مووووووووووووووووووووت
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009 - 4:52

خبراء من جميع انحاء العالم امريكى_المانى_صعيدى
قعدوا على جهاز كشف الكدب
الامريكى/احنا بنفكر نعمل سفينه نطلع بيها سابع سما الجهاز ضرب
الالمانى/احنا بنفكر نعمل رجاله بالريموت كونترول الجهاز ضرب
الصعيدى/ احنا بنفكر لسة مكملش كلامه الجهاز ضرب...
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009 - 5:31

واحد قبل ما يموت جمع ولادة التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة وعطى لكبيرهم لوح خشب كسره بسهولة عطاه اثنين كسرهم بسهولة عطاه خمسين لوح كسرهم بسهولة قالهم طالما معاكم البغل ده مفيش خوف عليكم
eragon
أثرى شاب
eragon

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009 - 9:37

ههههههههههههههههههههههه

اكيد اتفرج على فاطمة تعلبة
yoya.o
اثرى كبير
yoya.o

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالثلاثاء 15 ديسمبر 2009 - 23:01

نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو 306255 نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو 306255
ههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالأحد 20 ديسمبر 2009 - 4:33

اتنين بيبضربوا حشيش واحد بيسال التانى انت عارف بنوا الاهرامات في كام سنه التانى قاله لا راح قاله بنوها في 50 الف سنه قاله وليه كده قاله اصلهم كل مايجيوا يرسوا حجر البوليس يكبس عليهم
هههههههههههههههههههههه 5868
eragon
أثرى شاب
eragon

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالأحد 20 ديسمبر 2009 - 8:59

5868 5868 5868 1111
secert love
اثرى كبير
secert love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو   نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو Icon_minitimeالإثنين 21 ديسمبر 2009 - 5:05

hhhhhhhhhhhh

نكت لحلا ناس في المنتدا ده يا رب تجبكو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى كلام واحلى اصحاب هنا في المنتدا معا النكت